THE AUDIO-LINGUAL METHOD AS A SECOND-LANGUAGE TEACHING APPROACH

Автор(и): Шендерук О. Б.

Місце роботи:

Шендерук О. Б.,

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри іноземних мов,

Академія Державної пенітенціарної служби,м. Чернігів, Україна

Мова: англійська  

Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки 2018. № 1 (1): 169–177

https://doi.org/10.32755/sjeducation.2018.01.169

Анотація:

Устатті окреслено проблему викладання іноземних мов за допомогою аудіомовного методу. На сьогодні існує багато різних методик, підходів та методів викладання іноземних мов, серед яких аудіомовний або аудіолінгвальний метод, створений Чарльзом Фрізом. У статті розглянуто аудіомовний метод, представлено його загальні та специфічні риси, показано роль учня та педагога у процесі навчання за допомогою цього методу. Визначено основні характеристики зазначеного методу, його переваги та недоліки, а також різні точки зору щодо його застосування. До основних переваг аудіомовного методу віднесено забезпечення всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письмо, які відіграють ключову роль у процесі мовлення. До основних недоліків віднесено відсутність мотивації до застосування методу з боку учнів.

Ключові слова: аудіомовний метод, аудіолінгвальний метод, підходи, особливості, переваги та недоліки, викладання іноземних мов.

Список використаних джерел

1. Ahmed, A. & Ahmad, N. (2017), “Comparative analysis of rote learning on high and low achievers in graduate and undergraduate programs”, Journal of Education and Educational Development, Vol. 4 (1), pp. 111–129.
  1. Brown, H. (2000), Principles of language learning and teaching, (4th ed.), Longman, New York.
  2. One-month in-service training course for English language teachers. Workbook (Pilot version) (1999), The British Council Ukraine and the Ministry of Education of Ukraine, Kyiv, 15 June 1999, 264 p.
  3. Reddy, S. (2012), “Importance of English and different methods of teaching English”, Journal of Business Management and Social Sciences Research (JBM&SSR), Vol. 1 (3), pp. 25–28, available at: https://borjournals.com/a/index.php/jbmssr/article/view/145/1197 (accessed 7 December 2018).
  4. Richards, J. C. & Rogers, T. S. (1986), Approaches and methods in language teaching: A description and analysis, Cambridge University Press, Cambridge, UK.
  5. Taylor, A. (2014), “Language teaching methods: overview”, available at: https://blog.tjtaylor.net/author-alex-taylor/ (accessed 11 December 2018).
  6. Vitthal, P. “Innovative techniques, methods and trends in English Language Teaching”, Journal of Humanities and Social Science, Vol. 20(6), pp. 40–44, available at: https://iosrjournals.org/ (accessed 20 November 2018).
  7. Yuliana, A. (2013), “The application of audiolingual method to improve student’s speaking ability in SMA PGRI 1 SIDOARJO”, Journal Pendidikan Bahasa Iggris STKIP PGRI Sidoarjo, Vol. 1 (1), pp. 88–93.

[collapse]

| Повний текст.pdf

©2024. Пенітенціарна академія України