ФЕТАТУРИ З ТЕХНОЛОГІЇ ВІД СТУДЕНТІВ’ VISUAL LITERACY OF HIGHER EDUCATION BY THE MEANS OF THE COURSE «UKRAINIAN LANGUAGE FOR PROFESSIONAL DIRECTIONS»
Автор (s): Lilik О.O., Shumeiko Z.Ye.
Work place :
Lilik О.O.,
Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor,
Profesor of Department of Ukrainian Language and Literature,
TH Shevchenko National University «Черніхів Колехіум», Chernihiv, Ukraine,
ORCID: 0000-0002-5187-1944
Shumeiko Z.Ye.,
PhD of Pedagogy, Associate Professor,
Associate Professor of Department of Pedagogy and Humanitarian Sciences,
Academy of the State Penitentiary Service, Chernihiv, Ukraine,
ORCID: 0000-0003-2705-0924
Language: Ukrainian
Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 125-135
https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.125
Природа літератури є визначальними ознаками формування художньої літератури школярів високої освіти з освітньою disciplinou «Ukrainian language for professional direction». У відповідь на те, що purpose, комплекс загальної природничої практики (analysis of академічної літератури, загальнезування і systematization, comparison of природничих views) і pedagogical (моделювання освітніх робіт, обстеження освітніх процесів, розвитку і випробування системи технік методів були використані. Вона була заснована на те, що visual literacy є здатність до правильного interpreta і виробництва visual materials, що формується в процесі obtaining an education. Це було визначено, що формування художньої літератури школярів з високої освіти involves: possesion of knowledge presentation technology in a «concise» form;development of visual thinking; формування cognitive visualization skills of large amount of information; knowledge of the rules and techniques of composition and coloristic; здатність до використання ресурсів Інтернету та програмного забезпечення для отримання освітніх завдань. Експертизація формування художньої літератури школярів (кадетів), особливо в контексті дистанційного і змішаного освітлення, є substantiated. Процес оформлення visual literacy of students of high education by creating infographics, mental maps, and memes is described. Додатки всіх спеціалізованих методів технічного навчання є встановлені, on-line applications suitable for generation visual materials are presented, and positions of their use at different stages of working with lingustic material determined. Необхідний для сучасної основи школярства спрямований на створення і вибір освітніх матеріалів з природи, як добре, як формування фізичної здатності, щоб аналізувати свої освітні матеріали і створити свої власні, буде бути виконаний. Проблеми з використанням природних матеріалів для сприяння освітньої діяльності школярів з вищої освіти, до функціонування їх пізнання, як добре, щоб виконати рівень пізнання в освітній discipline «Українська мова за професійним напрямом» повинна бути визначена. Key words: visual literacy, infographics, online tools, cross-sense, mind map, students of higher education. References