ФЕТАТУРИ З ТЕХНОЛОГІЇ ВІД СТУДЕНТІВ’ VISUAL LITERACY OF HIGHER EDUCATION BY THE MEANS OF THE COURSE «UKRAINIAN LANGUAGE FOR PROFESSIONAL DIRECTIONS»

Автор (s): Lilik О.O., Shumeiko Z.Ye.

Work place :

 

Lilik О.O.,

Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor,

Profesor of Department of Ukrainian Language and Literature,

TH Shevchenko National University «Черніхів Колехіум», Chernihiv, Ukraine,

ORCID: 0000-0002-5187-1944

 

Shumeiko Z.Ye.,

PhD of Pedagogy, Associate Professor,

Associate Professor of Department of Pedagogy and Humanitarian Sciences,

Academy of the State Penitentiary Service, Chernihiv, Ukraine,

ORCID: 0000-0003-2705-0924

 

Language: Ukrainian

Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 125-135

https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.125

Summary

Природа літератури є визначальними ознаками формування художньої літератури школярів високої освіти з освітньою disciplinou «Ukrainian language for professional direction». У відповідь на те, що purpose, комплекс загальної природничої практики (analysis of академічної літератури, загальнезування і systematization, comparison of природничих views) і pedagogical (моделювання освітніх робіт, обстеження освітніх процесів, розвитку і випробування системи технік методів були використані.

Вона була заснована на те, що visual literacy є здатність до правильного interpreta і виробництва visual materials, що формується в процесі obtaining an education. Це було визначено, що формування художньої літератури школярів з високої освіти involves: possesion of knowledge presentation technology in a «concise» form;development of visual thinking; формування cognitive visualization skills of large amount of information; knowledge of the rules and techniques of composition and coloristic; здатність до використання ресурсів Інтернету та програмного забезпечення для отримання освітніх завдань. Експертизація формування художньої літератури школярів (кадетів), особливо в контексті дистанційного і змішаного освітлення, є substantiated.

Процес оформлення visual literacy of students of high education by creating infographics, mental maps, and memes is described. Додатки всіх спеціалізованих методів технічного навчання є встановлені, on-line applications suitable for generation visual materials are presented, and positions of their use at different stages of working with lingustic material determined. Необхідний для сучасної основи школярства спрямований на створення і вибір освітніх матеріалів з природи, як добре, як формування фізичної здатності, щоб аналізувати свої освітні матеріали і створити свої власні, буде бути виконаний.

Проблеми з використанням природних матеріалів для сприяння освітньої діяльності школярів з вищої освіти, до функціонування їх пізнання, як добре, щоб виконати рівень пізнання в освітній discipline «Українська мова за професійним напрямом» повинна бути визначена.

Key words: visual literacy, infographics, online tools, cross-sense, mind map, students of higher education.

References

  1. Kremen, VH (2021), Visual literacy of educational process: theory and practice, Modern information technology and innovative teaching methods in training of specialists: methodology, theory, experience, problems, No. 55, рр. 5–10.
  2. Makarenko, NM and Dribas, SA (2022), Відмінність навчання в контексті ефективності школяра-учнів, Bulletin of Alfred Nobel University. Series “Pedagogy and Psychology”, No. 1 (23), нар. 44–56. https://doi.org/10.32342/2522-4115-2022-1-23-22https://doi.org/10.32342/2522-4115-2022-1-23-22
  3. Wileman, RE (1993), Visual Communicating. Englewood Cliffs, NJ, Educational Technology Publications, нар. 112–122.
  4. Antipova, V. (2019), Modern approaches до формування інформаційної літератури в школі медичних центрів в США, можна знайти на: http://schoollibrary.ioso. ru/index.php?News_id=385 (accessed at 07 August 2023).
  5. Purvis, JR (1973), Visual Literacy: An Emerging Concept, Educational Leadership, Vol. 30, Is. 8, рр. 705-720.
  6. Duchak, O. (2014), Visual literacy in educational practice, Czech-Polish Historical and Pedagogical Journal, No 6/2, рр. 41-48. https://doi.org/10.2478/cphpj-2014-0017
  7. Bamford, A. (2013). The Visual Literacy White Paper, доступне на: https://aperture.org/wp-content/uploads/2013/05/visual-literacy-wp.pdf (accessed at 09 August 2023).
  8. Shumeiko, Z. Ye. and Moshta, IM (2021), Ukrainian language (by professional orientation) : teaching method. manual (course of lectures), Chernihiv, Academy of the State Penitentiary Service.
  9. Lilik, OO, Sazonova, OV і Byvalkevych, LM (2021), Формування visual literacy future primary school teachers за допомогою дій з інструментами online інструментів, доступних на: http://erpub.chnpu.edu.ua: 8080/jspui/bitstream/123456789/7475/1 (accessed at 08 August 2023).
  10. Pohrebennyk, I. (2019), Mental maps в вивченні Української мови та літератури в vocational і technical education institutions, available at: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/12386/1/. pdf (accessed at 08 August 2023).
  11. Dziubina, OI (2016), Classification, структура та функціонування Інтернет-медіа в соціальних мережах Twitter і Facebook, Molodyi vchenyi, No 2, рр. 375-379.

[collapse]

Full text .pdf

©2024. Penitentiary academy of Ukraine