THE INTERRELATION OF RISK DISPOSITION AND MOTIVATION CHARACTERISTICS IN HIGHER EDUCATION OBTAINERS
Автор (s): Vdovichenko OV, Blaha OB, Pedchenko OV
Work place :
Vdovichenko OV ,
Лікар в Психології, Професор, Діан з факультету соціальних і фізичних осіб, Професор Веб-теорії та методів практичної психології,
State institution «Southern Ukrainian National Pedagogical University, поміщений після KD Ushinsky», Odesa, Ukraine;
ORSID: 0000-0002-3553-1106
Blaha OB ,
PhD in Pedagogy,
Associate Professor of Department of General Law and Humanities,
Ivano-Frankivsk Educational and Scientific Law Institute of Odesa Law Academy National University,
Ivano-Frankivsk, Ukraine;
ORSID: 0000-0002-4924-8491
Pedchenko OV ,
PhD in Psychology, Associate Professor of the Department of Psychology,
Deep Correction and Rehabilitation, Національна національна кераміка називається Bohdan Khmelnytskyi,
Cherkasy, Ukraine;
ORSID: 0000-0003-4725-940X
Language: Ukrainian
Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 40-51
https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.040
Матеріали становлять результати вивчення на рівні students’ risk propensity of high her education and peculiarities of its relationship with the motivational structure of the individual. Пробіжність до ризику вважається як індивідуальна завзятість для незначних дій, які є пов’язаною з позитивними емоційними випробуваннями. Результати охоплені в empirical study indicate, що високе утворення обкладинки мають рівний рівень susceptibility (readiness) до ризику, за межами компонентів, які контролюючий елемент є найбільш розвиненим, і конфігураційний компонент є рівним розвитком. Мотиваційна структура індивідуального володіння загальним життям. Correlational analysis помітно, що існують прямі direct і inverse відносини між властивістю до ризику і компонентів motivational structure of personality of high education obtainers. Propensity to risk has inverse relationship with life support, comfort, and a direct relationship with general and creative activity. Що це, якщо людина вірить у майновий комфортний життя, що робить його зі всім, що потрібно, Творчі та загальна соціальна діяльність, на слові, що сприяють розвитку risky behavior, збільшення рівня risk-taking. Теоретичні analysis і empirical study of problem of relationship between risk-taking and motivational features of high education obtainers showed that the subjects showed in average level of risk-taking and predominance of general life motivational orientation. Correlational analysis дає змогу державі, що тенденція до того, що ризики зростають, мабуть, пов’язані з комунікаційною, загальною та творчою діяльністю, і нестриманою для використання в громадськості. Key words : здатність до ризику, motivational structure of the individual, obtainer of higher education. References