INTERRELATION OF PSYCHOLOGICAL PROTECTION STRATEGIES AND SELF-ACTUALIZATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION OBTAINERS

Author ( s ): Sytnik SV, Ilina Yu.Yu., Svidenska HM .

Work place :

Sytnik SV,

Doctor in Psychology, Professor,

Голова регіону Теорії та методів практичної психології,

State institution «Southern Ukrainian National Pedagogical University

named after KD Ushinskogo», Odesa, Ukraine,

ORCID: 0000-0001-5875-919X

 

Ilina Yu.Yu.,

PhD in Biology, Associate Professor,

National University of Civil Defense of Ukraine, Kharkiv, Ukraine,

ORCID: 0000-0002-1520-9881

 

Svidenska HM . ,

PhD in Psychology, Associate Professor,

Donbas State Pedagogical University, Slovyansk, Ukraine,

ORCID: 0000-0001-9433-5298

 

Language: Ukrainian

Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 205-215

https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.205

Summary

Матеріали високогосвіту і analyzes основними результатами вивчання природних речей міжвідносин між стратегіями психологічного захисту і самозаконними процесами школярів високої освіти.

Теоретична аналітика того, що питання може бути можливе для визначення того, що функціонування психологічної захисту спричиняється питанням conflict, trauma, stress, його спрямованість на скасування емоційної tension, prevent disorganization of behavior, consciousness, psyche. Всі Defense mechanisms мають два загальні характеристики: вони працюють на нескінченному рівні і є длявідповідних заходів of self-deception; вони distort, deny, перетворення, або falsify висловлювання про те, щоб зробити злигодні неспроможність threatening до особи. Self-actualization is defined as process of self-development of the individual, transformation of personal in subject of his own life activity. Це є несумісним з процесів рефлексії, які встановлюють всі компоненти індивідуального зростання: self-understanding, self-sympathy, values, meanings, etc. Успішність specialist, в додатку до особливих знань, можливостей, шкіл, є пов’язана з особистими характеристиками, захисником для self-development, self-actualization. Визначаючи його в profese, окремі діїдозволяє самостійно. Результати студії показують, що регулярні механізми психологічної захисту серед школярів високої освіти є: проектування, compensation and denial. На відміну від параметрів self-actualizing personality, following є expressed: contact, autosympathy, orientation in time; pronounced self-actualization tendencies: orientation in time, self-respect, self-acceptance, acceptance of aggression, contact. За межами типів психологічних Defenses, що має велике враження на процесах самозавершення індивідуальності, substitution and projection є високоосвітленим.

Key words: psychological protection, self-actualization, student of higher education.

References

  1. Bila, IM (2013), Self-actualization, self-actualization of personality, Education and development of gifted personality, № 12, pp. 102-105.
  2. Bolotnikova, IV (2016), Acmeological foundations of personal self-realization, Actual problems of psychology, Vol. 5, Issue 16, pp. 3–12.
  3. Karpenko, EV (2013), Self-actualization and adaptation: від конфронтації до cooperation: monograph, Nova Zoria, Ivano-Frankivsk.
  4. Kolomiets, L. I, Solvar, VV, і Kozhedub, TS (2019), Justification of theoretical and methodological foundations of empirical study of personal self-realization of youth, Psychological journal, Vol. 5, Issue 12, pp. 43–58. https://doi.org/10.31108/1.2019.5.12.3
  5. Penkova, OI (2018), Розвиток self-improvement of individual в соціальному середовищі, Actual problems of psychology: collection of scientific works of Institute of Psychology of the H. S. Kostyuka, General Psychology. Historісal Psychology. Ethnic Psychology, Vol. 9, Issue 11, Nizhyn: PP Lysenko, Kyiv, рр. 134-141.
  6. Turkova, DM (2012), Заходи на визначення психологічних захистів механізмів в контексті емпатики під особливістю, Практична психологія і соціальна робота, № 8, pp. 42-45.

[collapse]

Full text .pdf

©2024. Penitentiary academy of Ukraine