INTERRELATION OF PSYCHOLOGICAL PROTECTION STRATEGIES AND SELF-ACTUALIZATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION OBTAINERS
Author ( s ): Sytnik SV, Ilina Yu.Yu., Svidenska HM .
Work place :
Sytnik SV,
Doctor in Psychology, Professor,
Голова регіону Теорії та методів практичної психології,
State institution «Southern Ukrainian National Pedagogical University
named after KD Ushinskogo», Odesa, Ukraine,
ORCID: 0000-0001-5875-919X
Ilina Yu.Yu.,
PhD in Biology, Associate Professor,
National University of Civil Defense of Ukraine, Kharkiv, Ukraine,
ORCID: 0000-0002-1520-9881
Svidenska HM . ,
PhD in Psychology, Associate Professor,
Donbas State Pedagogical University, Slovyansk, Ukraine,
ORCID: 0000-0001-9433-5298
Language: Ukrainian
Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 205-215
https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.205
Матеріали високогосвіту і analyzes основними результатами вивчання природних речей міжвідносин між стратегіями психологічного захисту і самозаконними процесами школярів високої освіти. Теоретична аналітика того, що питання може бути можливе для визначення того, що функціонування психологічної захисту спричиняється питанням conflict, trauma, stress, його спрямованість на скасування емоційної tension, prevent disorganization of behavior, consciousness, psyche. Всі Defense mechanisms мають два загальні характеристики: вони працюють на нескінченному рівні і є длявідповідних заходів of self-deception; вони distort, deny, перетворення, або falsify висловлювання про те, щоб зробити злигодні неспроможність threatening до особи. Self-actualization is defined as process of self-development of the individual, transformation of personal in subject of his own life activity. Це є несумісним з процесів рефлексії, які встановлюють всі компоненти індивідуального зростання: self-understanding, self-sympathy, values, meanings, etc. Успішність specialist, в додатку до особливих знань, можливостей, шкіл, є пов’язана з особистими характеристиками, захисником для self-development, self-actualization. Визначаючи його в profese, окремі діїдозволяє самостійно. Результати студії показують, що регулярні механізми психологічної захисту серед школярів високої освіти є: проектування, compensation and denial. На відміну від параметрів self-actualizing personality, following є expressed: contact, autosympathy, orientation in time; pronounced self-actualization tendencies: orientation in time, self-respect, self-acceptance, acceptance of aggression, contact. За межами типів психологічних Defenses, що має велике враження на процесах самозавершення індивідуальності, substitution and projection є високоосвітленим. Key words: psychological protection, self-actualization, student of higher education. References