EDUCATIOMNAL NEEDS OF PROBATION PERSONNEL AS INDICATOR OF ORGANIZATIONAL DEVELOPMENT. EMPIRICAL RESEARCH

Автор (s): Shymko VA

Work place :

Shymko VA ,

Doctor of Psychological Sciences, Senior Researcher,

Голова регіону Психологічної Assistance and Innovations in Probation,

State Enterprise Probation Center, Київ, Україна

ORCID: 0000-0003-4937-6976

Scopus Author: ID 57204110630

Researcher: ID C-8373-2017

 

Language: Ukrainian

Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 268-291

https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.268

Summary

Educational потреби особистості є важливим characteristic of the current state of organizational culture and indicator of its development directions. Пекулярії тренування потребують основний традиційно важливий, як для сьогодення практики практики, так і в нескінченні міжdisciplinary studies з природи і causality organizational phenomena.

Природа літератури є високимсвітлом empirical results of experiential-inductive study of training needs in the context of the probles of organizational development of probation.

Результати. Це було з’ясовано, що там буде бути внутрішньоорганізаційна реакція для тренування в широкому діапазоні районів в probation. Мистецтво в боротьбі є тренування в наступних тематичних галузях: психологія роботи з клієнтами, інформаційні технології і комп’ютерні програми, cooperation з іншими організаціями і інститутами, професійні права і відповідності. Пекарські аспекти зв’язку gender, age, status і інші характеристики respondents з різними іссуами тренування є визначеним. Піктограми тренування інтересів працівників були також вивчені в ході frekvency of the work meetings with subjects of probation.

Здійснений factor analysis визначав, що великий потенційний для simultaneous satisfaction особистих потреб і організаційного розвитку як результат тренування є, на одній стороні, певною мірою “психологізація” цих процесів. На іншій стороні, процес тренування повинен бути здійснений на підставі background of activated interpersonal relations of employees (group training format). Комбінація специфічних методологічних особливостей визначається експедицією з використанням такої освітньої форми як складні бізнес-ігри впродовж класичних лекцій, webinars і seminars.

Застосування регресування analysis може бути можливим для всіх висновків про відносини між різними освітні потреби і такі варіації, як працездатність, відносини з колегами, майбутні плани, socio-demographic differences of respondents, etc.

У загальному, отримані результати досліджують, що освітні потреби є важливим показником не тільки в рамках планування і організації корпорації, щоб забезпечити професійну компетентність особистості, але й ефективний показник менеджменту культури, поліпшення загальної організаційної атмосфери, і ефективний напрямок особистої політики.

Key words : тренування потреб, організаційного розвитку, probation, factor analysis, regression analysis.

References

  1. Лазоренко, Т. і Німуха, Ю. (2018), Evaluation of personal training efficiency in it companies, Young scientist, № 53, pp. 914–916, available at: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/ 5480 (accessed at 17 January 2023).
  2. Martynenko, IO і Chumachenko, IV (2011), Формування професійного тренування системи для персоналу машинобудування підприємств, економічних і управлінських підприємств-будівельних підприємств: проблеми теорії і практики, № 4 (16), pp. 16–27, available at: https://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/article/view/1190 (accessed at 19 January 2023).
  3. Remnyova, L. and Zabashtanska, T. (2021), Conceptual principles of personal training in conditions of digital business transformation, Problems and prospects of economics and management, Issue 1 (25), pp. 45–53. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-1(25)-45-53
  4. Ровенська, VV і Sarzhevska, EO (2019), Personnel management of health care institutions in new economic conditions and prospects for development in Ukraine, Economic Herald of Donbass, № 3 (57), pp. 162–168, available at: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/ 123456789/161153 (accessed at 19 January 2023). https://doi.org/10.12958/1817-3772-2019-3(57)-162-168
  5. Duka, OA (2019), Розробка професійної компетенції особистих дій в виборчому інституті в регіональному освітньому інституті штату кримінального посилення служби України: PhD в Pedagogy Thesis. Kyiv.
  6. Hryshchenko, N. (2022), Організаційні та економічні principles forming strategies for development of personal potential of business subjects of agricultural sector, Economic space, № 180, pp. 105-110. https://doi.org/10.32782/2224-6282/180-16
  7. Shymko, V. (2018), Object field of organizational culture: methodological conceptualization, International Journal of Organizational Analysis, Vol. 26, № 4, pp. 602–613, available at: https://philpapers.org/rec/ SHYOFO (accessed at 21 January 2023). https://doi.org/10.1108/IJOA-03-2017-1135
  8. Shymko, V. (2022), Staff тренування потреб Survey, Harvard Dataverse,available at: https://dataverse.harvard.edu/dataset.xhtml?persistentId=doi:10.7910/DVN/AFSZQC (accessed at 22 January.

[collapse]

Full text .pdf

©2024. Penitentiary academy of Ukraine