EDUCATIOMNAL NEEDS OF PROBATION PERSONNEL AS INDICATOR OF ORGANIZATIONAL DEVELOPMENT. EMPIRICAL RESEARCH
Автор (s): Shymko VA
Work place :
Shymko VA ,
Doctor of Psychological Sciences, Senior Researcher,
Голова регіону Психологічної Assistance and Innovations in Probation,
State Enterprise Probation Center, Київ, Україна
ORCID: 0000-0003-4937-6976
Scopus Author: ID 57204110630
Researcher: ID C-8373-2017
Language: Ukrainian
Scientific Herald of Sivershchyna. Series: Education. Social and Behavioural Sciences 2023. № 1 (10): 268-291
https://doi.org/10.32755/sjeducation.2023.01.268
Educational потреби особистості є важливим characteristic of the current state of organizational culture and indicator of its development directions. Пекулярії тренування потребують основний традиційно важливий, як для сьогодення практики практики, так і в нескінченні міжdisciplinary studies з природи і causality organizational phenomena. Природа літератури є високимсвітлом empirical results of experiential-inductive study of training needs in the context of the probles of organizational development of probation. Результати. Це було з’ясовано, що там буде бути внутрішньоорганізаційна реакція для тренування в широкому діапазоні районів в probation. Мистецтво в боротьбі є тренування в наступних тематичних галузях: психологія роботи з клієнтами, інформаційні технології і комп’ютерні програми, cooperation з іншими організаціями і інститутами, професійні права і відповідності. Пекарські аспекти зв’язку gender, age, status і інші характеристики respondents з різними іссуами тренування є визначеним. Піктограми тренування інтересів працівників були також вивчені в ході frekvency of the work meetings with subjects of probation. Здійснений factor analysis визначав, що великий потенційний для simultaneous satisfaction особистих потреб і організаційного розвитку як результат тренування є, на одній стороні, певною мірою “психологізація” цих процесів. На іншій стороні, процес тренування повинен бути здійснений на підставі background of activated interpersonal relations of employees (group training format). Комбінація специфічних методологічних особливостей визначається експедицією з використанням такої освітньої форми як складні бізнес-ігри впродовж класичних лекцій, webinars і seminars. Застосування регресування analysis може бути можливим для всіх висновків про відносини між різними освітні потреби і такі варіації, як працездатність, відносини з колегами, майбутні плани, socio-demographic differences of respondents, etc. У загальному, отримані результати досліджують, що освітні потреби є важливим показником не тільки в рамках планування і організації корпорації, щоб забезпечити професійну компетентність особистості, але й ефективний показник менеджменту культури, поліпшення загальної організаційної атмосфери, і ефективний напрямок особистої політики. Key words : тренування потреб, організаційного розвитку, probation, factor analysis, regression analysis. References